ȘTIINŢE ALE EDUCAŢIEI: INOVAŢIE ȘI MODERNIZARE
Sorin Cristea, Științe ale educației fără … pedagogie ?!…
Victor Țvircun, Timpul în educație
Victoria Perliman, Dinamica provocărilor societale asupra profesiei didactice
Angela Cara, Monalisa-Laura Gavriluț, Pledoarie pentru lectura și scrierea creativă: relevanțe metodologice
Diana Donoagă, Relația libertate-educație: renegociere a paradigmei complexității ancorată în logica terțului inclus
Aurelia Balan, Determinante motivaționale ale cadrelor didactice în implementarea inovațiilor pedagogice
DIDACTICA DISCIPLINELOR ŞCOLARE
Ion Achiri, Carmen – Paula Andrei, Evaluarea rezultatelor școlarilor mici prin tehnologii digitale din perspectiva transdisciplinară
Viorel Bocancea, Doina Maria Dumitrașcu, Dezvoltarea competenței de cercetare/investigare prin metoda crochiului geografic
Călin Sbîrciu, Abordări teoretice ale integralizării în contextul reconceptualizării procesului de învățare
Alina-Marilena Marin, Harta conceptuală – metodă interactivă de evaluare la limba și literatura română în ciclul primar
DEZVOLTARE PERSONALĂ
Dumitru Patrașcu, Monica-Vasilica Pleșcan, Necesitatea formării liderilor și dezvoltării competențelor de leadership în managementul motivării
Veronica Rusov, Profilul studentului ca subiect al profesionalizării didactice în învățământul universitar
PSIHOLOGIE
Lucia Savca, Nemes Madocsa Nándor, Rolul structurii familiei în geneza comportamentului agresiv la preadolescenți
Elena Losîi, Ana Maria Crâșmaru, Dezvoltarea personală a tinerelor femei supuse violenței domestice
Жанна Раку, Oсобенности социально-психологической адаптации и застенчивости у старшекласников
Mariana Nița, Approaches reducing esl students’ fear of speaking
Nicoleta Croitoriu, Interconexiuni dintre dimensiunile epuizării profesionale și resursele postului la pedagogi