ȘTIINȚELE PEDAGOGICE: INOVAȚIE ȘI MODERNIZARE
Nelu Vicol, Natalia Melnic, Viorica Doroș. Carde didactice monovalente vs cadre didactice polovalente: oportunitate iminentă?
Ion Gagim, Daniela Carmen Roșoga Popa. Repere epistemice ale conceptelor de cultură, cultură muzicală și cultură vocală
DIDACTICA DISCIPLINELOR ȘCOLARE
Думитру Патрашку, Олеся Згурян. Методика развития читательской самостоятельности младших школьников
Luiza Lenuța Axinte, Nicolae Silistraru. Factorul prioritar al educației populare în ciclul primar
Carmen Maria Chișiu. Un alt mod de abordare diferențiată a temelor pentru acasă
Ozkan Turan. Abordări euristice ale rezolvării problemelor cu parametri în dezvoltarea capacităților intelectuale
DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ
Aliona Busuioc, Alexandra Barbăneagră. Competența de comunicare profesională în limba română ca limbă străină în activitatea clinică
Galina Grădinari, Abu Afash Hoda. Literatura: instrument educațional în cultivarea valorilor umane
Ileana Simona Șeremet, Ludmila Franțuzan. Contextul axiologic al competenței a învăța să înveți prin abordările STEM/STEAM
Stela Railean. Evoluția narațiunii vizuale: banda desenată și desenul animat între istorie și transformare digitală
Simona-Luiza Grigore. Aspecte psihopedagogice în formarea activismului cognitiv al copiilor de 6-7 ani
Irina Zelenschi. Evoluția și analiza comparativă a paradigmelor educaționale
Tabita Mihai. Noi perspective asupra soluționării provocărilor societale prin parteneriate educaționale
MANAGEMENT EDUCAȚIONAL ȘI LEADERSHIP
Aliona Afanas. Modelarea pedagogică a leadership-ului prin dezvoltarea personală și profesională
PSIHOLOGIE
Mariana Pîrvan. Eficiența modelului de intervenție psihopedagogică în dezvoltarea comunicării și a inteligenței emoționale ale copiilor cu dizabilități de vedere
Vica Anton. Gestionarea stresului angajaților ministerului afacerilor interne: perspective psihologice aplicabile
Beatrice-Ionela Enache. Voluntariatul: o intervenție socioeducativă de sprijin în mediul familial, școlar și relațional pentru dezvoltarea personală a preadolescenților
BUNE PRACTICI
Stela Gînju, Ana-Maria-Delia Rîpeanu. Valorificarea artei tranziente în activitățile outdoor cu preșcolarii
Tatiana Niculcea. Atelierele și training-urile colaborative: piloni ai modernizării învățământului profesional-tehnic din Republica Moldova
Iuliana Amalia Nica. Evaluarea formativă și gamificarea în ciclul primar: experiment pedagogic cu resurse digitale
EX-LIBRIS
Nelu Vicol. O incursiune teoretico-metodologică: EDUCAȚIA PENGTRU VIAȚĂ: COMPETENȚA VITALISTĂ. Ghid metodologic
CERINȚELE TEHNICE DE REDACTARE A ARTICOLELOR ȘTIINȚIFICE
