ȘTIINŢE ALE EDUCAŢIEI: INOVAŢIE ȘI MODERNIZARE
Nelu Vicol. Profesionalizarea cadrelor didactice: sistem de semnalizare a poziţiei ierarhice
Nicolae Silistraru, Andreea Marcoci-Dima. Inserţia socioprofesională în paradigma învăţământului profesional și tehnic
Maria Hadîrcă, Ana (Vivdici)Ţîbuleac. Reconstrucţia planului de învăţământ în perspectiva implementării competenţelor-cheie în procesul educaţional
Cristian Adăscăliţei, Andra-Mirabela Adăscăliţei. Promovarea educaţiei vocaţionale în perspectiva valorificării strategiilor de adaptare a elevilor
PSIHOLOGIE
Iulia Racu, Igor Racu. Cercetarea experimentală a anxietăţii la copii și adolescenţi
Aurelia Racu. Tendinţe actuale în proiectarea cercetărilor din perspectiva incluziunii universitare a tinerilor cu dizabilităţi
Victoria Maximciuc. Valorificarea potenţialului aplicării resurselor digitale în practica serviciul psihologic școlar
Svetlana Tolstaia, Iana Ciobanu. Interacţiunile dintre atașamentul faţă de părinţi și relaţiile interpersonale
Emilia Furdui. Securitatea psihologică – condiţie esenţială în diminuarea nevoilor relaţionale la adolescenţi
Mariana Batog. Metode de cercetare și dezvoltare a afectivităţii elevilor
Grigore Ionașcu. Dimensiuni ale consumului de alcool în rândul adolescenţilor: studiu de teren
Mirela Stanciu. Intervenţia psihologică ca modalitate de diminuare a emoţiilor negative la adolescenţi
POLITICI EDUCAŢIONALE
Marina Cosumov. Repere metodologice de organizare a activităţilor muzicale nonformale (extrașcolare) în cadrul cercurilor de creaţie
Mariana Hadji-Bandalac. Exigenţe metodologice ale educaţiei estetice ce vizează dezvoltarea limbajului vizual la studenţii arhitecţi
BUNE PRACTICI
Vasile Andrieș. Particularităţile educaţiei interculturale în cadrul cercului școlar – aspecte metodologice
Elena-Roxana Irina. Formarea imaginii de sine a elevilor claselor primare în procesul receptării textului literar
EX-LIBRIS
AUTORII NOȘTRI