ȘTIINŢELE PEDAGOGICE: INOVAŢIE ȘI MODERNIZARE
Nelu Vicol. Cine și ce învaţă: profesorul de bine pentru mine (O proiectare conceptuală și comprehensivă)
Iuliana Barna. Despre rezilienţă, solidaritate, copilărie în balurile istoriei (Incursiuni educative și socio-culturale ale literaturii în exil)
DIDACTICA DISCIPLINELOR ȘCOLARE
Ninela Bivol. Erreur: instrument fundamental dans l’enseignement de la langue française
Nadejda Cazacioc. Modelarea competenţelor funcţionale ale educabililor prin paradigma educaţională STEAM
Rodica Bălan. Studiul creaţiei folclorice în învăţământul gimnazial în perspectiva elementelor matematice regăsite în opere literar – folclorice
Mariana Nița. Nivelul scăzut al abilităţilor auditive: barieră pentru o comunicare eficientă
DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ
Maria Diana Apreotesei. Coordonate definitorii ale cadrului transdisciplinar
Ирина Мунтян. Влияние социально предписанного перфекционизма на профессиональное выгорание с учетом гендерных различий: исследование среди IT-специалистов Молдовы
PSIHOLOGIE
Emilia Furdui. Starea de bine – o abordare inovatoare pentru educaţie
Cristina Vlaicu. Intervenţii psihologice în diminuarea singurătăţii vârstnicilor: eficacitatea programului formativ
Iris Ionelia Diță. Consilierea familiei în cazul copiilor cu dizabilităţi în vederea integrării
Lenuța Olaru. Particularităţi ale personalităţii poliţistului din trupele de intervenţie speciale
Antoanela Magdalena Dragomir. Dinamica anxietăţii copilului ca expresie a securităţii emoţionale a acestuia în sistemul coparental
BUNE PRACTICI
Думитру Патрашку, Олга Згурян. Формирование позитивной „Я-концепции” у детей младшего школьного возраста
Claudiu Chindris. Experienţe pedagogice de valorificare TIC în formarea continuă a competenţei evaluative a cadrelor didactice
Vasile Onică. Rezultatele studiului privind organizarea educaţiei fizice la nivelul învăţământului primar