ȘTIINŢELE PEDAGOGICE: INOVAŢIE ȘI MODERNIZARE
Tatiana Callo. Relevanța pedagogică a competenței și ideea integrării
Ludmila Franțuzan. Reconfigurarea procesului de învățare școlară: valorizarea rezultatele demersului de cercetare științifică
Luminița Mmaria Balaban. Autoevaluărea: instrument al dezvoltării competenței a învăța să înveți a elevilor de liceu
Cristina Morozanu, Anatol Ionaș. Triangularea cromatică în limbajul artistic: o abordare semiotică și didactică
Думитру Патрашку, Олеся Згурян. Развитие когнитивной сферы младших школьников в исследовательской деятельности
Natalia Stafiu. Dezvăluirea idealului de om în concepția educațională a poporului
MANAGEMENT EDUCAŢIONAL ȘI LEADERSHIP
Aliona Afanas, Maria Gabriela Ilisie. Teorii, modele și paradigme ale gestionării stresului profesional prin comunicarea managerială
Tamara Tonu, Maria Șevciuc, Lucia Argint-Căldare. Asigurarea calității managementului instituțional de către OLSDÎîn contextul procesului de evaluare externă în învățământul general
Natalia Melnic. Self-managementul: condiție operațională în eficientizarea timpului
PSIHOLOGIE
Mihai Laurențiu Săbăreanu, Victoria Gonța. Tipologii ale agresorilor familiali: variabile teoretice și rezultate empirice
Elena Losîi, Mariana Ștefan. Impactul perfecționismului maladaptativ asupra comportamentului alimentar al adolescentelor
BUNE PRACTICI
Amalia Enache. Învățarea experiențială în preșcolaritate: abordări practice și efecte asupra dezvoltării copiilor
Paraschiva Rodica Rusu. Cercetări și provocări în filosofia pentru copii
Carmen – Paula Andrei. Valorificarea teoriei inteligențelor multiple în cadrul activităților transdisciplinare în învățământul primar