ȘTIINȚELE PEDAGOGICE: INOVAȚIE ȘI MODERNIZARE
Ludmila Franțuzan, Ileana Simona Șeremet. STEM/STEAM/STREAM: Percepția cadrelor didactice asupra conceptelor
Manzura Abdullayevna Kosimova. Perspective de îmbunătățire a colaborării pedagogice în sistemul de învățământ primar
Violeta Bulat. Incluziunea copiilor migranți în educație: evaluarea unui sistem între voință normativă și realități locale
Ciprian Sgaibă. Învățarea exteriorității în baza realității augmentate
DIDACTICA DISCIPLINELOR ȘCOLARE
Maria Pescaru, Nicoleta Dobrin. Dezvoltarea competențelor de comunicare pe baza textului literar în învățământul primar
Maria Negoița. Avantajele și dezavantajele metodelor tradiționale și moderne la lecțiile de educație plastică
Valeriu Cabac, Andriana Cernei. Integrarea școlii în viața comunității prin prisma proiectelor educaționale și investiționale ale elevii-liceeni – o educație pentru democrație
DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ
Viorica Cazac. Predarea limbii engleze medicale în contextul reformelor educaționale și al internaționalizării învățământului superior
Valentina Chirvase, Cristian Ungureanu. Măiestria în artele vizuale și profesorul nativ digital
Diana Petronela Hîrțescu, Nicolae Silistraru. Formarea culturii etnoartistice a copiilor în perspectiva muzicii și dansului popular
Eduard Mîțel. Consecințe ale trăirii sentimentului de singurătate a adolescenților
PSIHOLOGIE
Tatiana Șova. Stresul profesional al studenților pedagogi în activitatea de cercetare
Mariana Batog. Considerente ale cadrelor didactice referitor la dezvoltarea emoțională pentru starea de bine
Gabriela Leuțanu. Relația dintre stima de sine și gelozie ca traumă psihoemoțională
BUNE PRACTICI
Elena Gabriela Ștefan. Utilizarea inteligenței artificiale în învățarea limbilor moderne în cadrul formării continuă a cadrelor didactice prin cercuri metodice
EX-LIBRIS
Nelu Vicol. Incursiune sinceră în universul profesional: PEDAGOGIE CU INIMĂ.
ESEURI PEDAGOGICE. O CARTE NECITITĂ DE CRISTINA. O CARTE NECITITĂ DE CRISTINA
AUTORI NOȘTRI
CERINȚELE TEHNICE DE REDACTARE A ARTICOLELOR ȘTIINȚIFICE