ȘTIINŢELE PEDAGOGICE: INOVAŢIE ȘI MODERNIZARE
Nelu Vicol. Cercetarea știinţifică în profesionalizarea cadrelor didactice: relevanţă, performanţă, excelenţă și valori
Maria Hadîrcă, Luminiţa Prisecaru. Dimensiunea axiologică a curriculumului actual și realitatea educaţională
DIDACTICA DISCIPLINELOR ȘCOLARE
Vasile Flueraș. Procesul lecturii, fluenţa și înţelegerea
Marina Caliga. Abordarea procesuală și sistemică în realizarea activităţilor muzical-didactice la lecţia de educaţie muzicală
Cătălina Rusu. Dezvoltarea inteligenţei lingvistice a școlarilor mici: cercetare empirică a experienţei cadrelor didactice din România și din Republica Moldova
DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ
Лилиана Томилина. Формирование ценностных ориентаций будущих педагогов в условиях модернизации начального образования
Валентина Ботнарь, Ксения Банул. Методологические перспективы оценки эмпатической коммуникативной компетенции будущего медицинского работника
PSIHOLOGIE
Angela Cucer. Rezultate știinţifice privind asigurarea activităţii psihologice în învăţământul general prin prisma abordărilor societale contemporane
Felicia Aurica Haidu. Variabilele demografice și șofatul agresiv
Natalia Cojocaru. Manifestări ale cinismului organizaţional în instituţiile educaţionale
Адриана Чобану, Айгуль Быченко. Специфика развития личности ребенка с тяжелыми формами нарушения речи
Valentina Olărescu, Adriana Dicu. Opţiunea părinţilor divorţaţi asupra funcţionării specifice a personalităţii propriului copil
BUNE PRACTICI
Mihaela Dobrin. Program de formare continuă: activitatea integrată în pedagogia alternativă Reggio Emilia
Laura Dabija (Chiriac). Managerierea situaţiilor conflictuale la nivelul clasei de elevi din învăţământul primar