Lilia Pogolșa. „Univers Pedagogic” la 20 de ani. Revista comunităţii pedagogice și psihologice în temporalitate
ŞTIINŢELE PEDAGOGICE: INOVAŢIE ŞI MODERNIZARE
Tatiana Callo. Meritul în învăţământ: opinii neconforme
Nelu Vicol. Congruenţa „ego”-grafiei profesionalizării cadrelor didactice
Aliona Afanas. Theory and methodology of the professionalization of the teaching staff – a new direction of research in education sciences
Maria Hadîrcă. Competenţele-cheie: miză socială, context de formare și probleme de implementare
Ion Achiri. Evaluarea altfel: probleme și perspective
Constantin Cucoș. Învăţământul dual. Justificare, premise juridice, precauţii și limite pedagogice de concretizare
DIDACTICA DISCIPLINELOR ȘCOLARE
Nina Petrovschi. Abordarea inter/transdisciplinară – context pentru reconfigurarea învăţării
Eduard Coropceanu, Nadejda Cazacioc. Conceptul educaţional steam – manifest al transferului tehnologic în educaţie
PSIHOLOGIE
Iulia Racu. Agresivitatea la adolescenţi: caracteristici și implicaţii psihologice
Angela Cucer, Lilia Golovei. Intenţiile profesionale versus resursele personale la persoanele cu dizabilităţi
Mihai Marian. Perfecţionismul și deznădejdea: implicaţii pentru performanţa academică a studenţilor
BUNE PRACTICI
Vasile Andrieș, Valeria Botezatu. Rolul și funcţionalitatea cercurilor școlare în viziunea elevilor
Adriana Ciobanu. Evaluarea și intervenţia psihologică pentru valorificarea potenţialului comunicării la elevii din treapta liceală
PERSONALIA
EX-LIBRIS
AUTORII NOȘTRI