ȘTIINŢELE PEDAGOGICE: INOVAŢIE ȘI MODERNIZARE
Tatiana Callo. Strategia nanorelaţionării în transdisciplinaritatea educaţiei comunicării
Nina Petrovschi. Abordări pragmatice ale învăţării vizavi de educaţia postmodernistă
DIDACTICA DISCIPLINELOR ȘCOLARE
Dorina Ponomari, Nina Corghencea. Metodologia dezvoltării competenţelor lingvistice la elevii clasei întâi
Inna Donos. Câmpul semantiс al noţiunii de gândire computaţională
DEZVOLTARE PERSONALĂ
Liliana Buimestru. Profesionalizarea cadrelor didactice – convingeri conceptuale
Mariana Zubenschi. Dimensiunile câmpului profesional de interacţiune a cadrelor didactice
Marina Cosumov, Emilian Guţu. Arta în dezvoltarea creativităţii și capacităţilor cognitiv-logice prin prisma educaţiei formale și nonformale
PSIHOLOGIE
Igor Racu. Studiul dezvoltării personalităţii preadolescenţilor
Рена Кадырова, Рауф Гарагезов. Нарративный подход к разрешению межгруппового конфликта: на примере карабахского конфликта
Жанна Раку. Специфика методологии изучения адаптации школьников в современном образовательном пространстве
Emilia Furdui. Prevenţia reacţiilor adaptiv-defensive în procesul de relaţionare la elevi
Svetlana Tolstaia, Alin Ioan Creţu. Relaţia personalitate – burnout la cadrele didactice din învăţământul special
Crina Florica Creţu. Anxietatea în perioada preadolescenţei
POLITICI EDUCAŢIONALE
Aliona Afanas, Olga Balanici. Rolul managementului participativ în procesul educaţional
Tatiana Gherștega. Modernizarea educaţiei, facilitarea mobilităţii și asigurarea relevanţei calificărilor cadrelor didactice
BUNE PRACTICI
Умханы Мамедова. Развитие эмоционального интеллекта ребенка в семье
Tatiana Lașcu. Argumente experimentale privind necesitatea utilizării abordării discursive a textului literar în dezvoltarea competenţei de comunicare în limba engleză a studenţilor filologi